Adjö mitt gamla jobb

Sådär, nu har jag blivit avtackad på riktigt! 9:30 blev jag hämtad av min f.d. chef och då körde vi norrut till Gamleby där vi (två f.d. kollegor + min f.d. chef + jag) åkte ut med en motorbåt för att fiska och grilla. Jag ville inte fiska, men jag fick håva in en gädda som en av dem fångade. När vi hade grillat höll de ett kort, roligt tal och gav mig lite saker. Det jag blev gladast för var förstås när de sa
 
"Vi tycker du borde utöka din repertoar när du musicerar och inte bara spela Magnell, men det är möjligt att du behöver få i dig lite alkohol för att våga. Så detta kan ju ge en hint om vad vi tycker du ska börja spela.."
 

... och så fick jag detta:
Fantastisk kul! Måste säga att det var en trevlig dag och lyckligtvis var det soligt och vindstilla.
 
Funderade på att öppna flaskan framåt kvällen, men nöjde mig med god mat och mjölk. :-)


Kommentarer
Sara

Hihi vad gulligt av dem :) Låter som en riktigt mysig dag :)

2013-10-14 @ 12:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0