Uppbokade helger

Har märkt att många av helgerna är nästan lite för uppbokade. Mycket musik blir det, vilket är roligt. Men det börjar nästan närma sig gränsen till när jag inte njuter av det längre och då måste jag börja dra ner på det.
 
Ikväll är det i alla fall spelkväll hemma hos mig. Har bjudit in ett tiotal kanske men endast två har tackat ja. Sen finns det tre "kanske" och ett gäng som var upptagna. Får väl se hur många som dyker upp.. vore ju trevligt om vi blev några stycken. Imorgon ska jag leda lovsången i en kyrka i Kalmar, efter att Jonas Helgesson har pratat. Tror att det är om hans bok Ett CP-bra liv. Skulle väl vara ca 220 pers där. Dagen därpå ska jag vara ljudtekniker när Py Bäckman kommer till en kyrka här i stan. Inte fel att få betalt för att lyssna på musik. :-) Visserligen lite ansvar, men det ska nog gå bra.
 
Nästa helg är också fullbokad och helgen därpå också. Men sen så ska jag äntligen åka till Norrköping! Det ska bli väldigt skönt kan jag tala om. Trevlig stad och så får jag träffa trevligt folk. :-) Sen var det väl tal om att vi skulle se Game of Thrones s04e01 som har premiär den helgen. Inte helt fel!


Kommentarer
The Worrying Kind

Kul att du får chans att ägna dig så mycket åt musik, men se till att det inte blir för mycket...det ska ju fortfarande kännas just kul, annars är det liksom ingen vits med det. Ta hand om dig! Ser fram emot ditt besök. :-) <3

2014-03-14 @ 21:37:09
URL: http://theworryingkind.se/
Sara

Håller med Malin :) Mmm, kommer bli roligt! :)

2014-03-15 @ 10:48:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0