Två intervjuer nästa vecka

Två väldigt olika intervjuer väntas nästa vecka. I tisdags fick jag svar på ett jobb jag sökt och de vill att jag kommer på en första anställningsintervju nästa fredag. Det är ca 50 minuters pendling med bil men det kan vara överkomligt. Är just minst sagt trött på att vara arbetslös. Jobbet är som IT-tekniker så det lockar ju ganska ordentligt!
 
Andra intervjun jag ska på är på måndag förmiddag. En lokaltidning hörde av sig till sångerskan i bandet jag spelar i och vill skriva en artikel om oss. Då hon ligger på sjukhus föll det på mig istället. Har haft mailkontakt med reportern och uppenbarligen är Ola Magnell och Bob Dylan (vars musik vi tolkar) personliga favoriter till honom. Så utgångsläget är ju bra. :-) Lite nervös inför båda intervjuerna men väldigt spännande!


Kommentarer
The Worrying Kind

Aaahh, spännande! Lycka till med båda! :-D

Svar: Tack så mycket! :-)
Per

2014-01-15 @ 19:48:36
URL: http://theworryingkind.se/
Sara

Malin hann först, jag tänkte precis säga samma sak ;) Lycka till! :)

Svar: Haha tack ska du ha! :-)
Per

2014-01-15 @ 20:50:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0