Måtte det inte vara min vän..

När jag läste lokalnyheterna på nätet i morse såg jag att en kvinnlig cyklist  i 30-årsåldern blivit påkörd av bilist i Lindsdal. Detta skulle ha hänt igår eftermiddag. Min första tanke var "det får bara inte vara min vän". Vet ju att hon cyklar där, men det måste fler kvinnor i 30-årsåldern göra. 
 
Några timmar senare fick jag ett samtal om att det faktiskt var hon. Trots hjälm fick hon en skallfraktur, så hur hade det gått utan? Så sen någon timma tillbaka äger jag en hjälm. Man vet ju uppenbarligen aldrig..


Kommentarer
Sara

Usch vad hemskt :( tur att hon inte blev mer skadad.

2014-01-15 @ 14:07:59
The Worrying Kind

Men fy vad hemskt! :-( Glad att hon lever. <3

2014-01-15 @ 19:20:46
URL: http://theworryingkind.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0