Hysteri och idioti

"Vid 12-tiden i dag anlände Justin Bieber till Stockholm. Iklädd en ansiktsmask av märket Chanel och omringad av fans och livvakter tog han sig förbi folkmassan och in till Grand Hotel. I tumultet kring hans entré ska åtminstone en flicka ha svimmat." 
 

I en video av SVT går det att se först när Justin gick från bussen in på Grand Hotell i Stockholm och sen intervju med tjejer som kommit dit. Det var blandade känslor - vissa var lyckliga och vissa förkrossade. På allvar är det något av det värsta jag har sett. Förstår inte grejen med att skrika som så många gör när han går där. Visst kan jag tänka mig att personer blir glada av att se en stor idol eller förebild, men behover av att skrika så anser jag är överdrivet. Vad är det för fel med att applådera och busvissla? Undra på att han snabbt och maskerad springer in, en sådan folkmassa kan ju bli farlig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0