En springtur på Öland gav sömnlös natt

Igår var jag och en vän på Öland. Vi inledde med en fika och åkte sen till Nunnedalen. Så härligt det var att se alla blommor och grönklädda träd, i kontrast till alla träd som såg döda ut. Var väldigt vackert. Vi fick för oss att springa vissa bitar och gärna i jobbiga uppförsbackar. Efteråt var man bra andfådd, men det var bara skönt. Kul att komma iväg lite och det gäller att passa på nu när blommorna börjar komma!
 
Sen på natten fick jag inte allt för många timmars sömn. När jag efter några timmar lyckades somna vaknade jag titt som tätt på grund av hostan. Var rädd för att jag skulle hålla grannarna vakna, men jag kunde inte göra något åt det. Ska nog prova att gurgla med och dricka whiskey ikväll. Inte för att jag tycker det är gott, men det kanske kan bedöva halsen en aning och döda bakterier? Vad vet jag. Just nu är jag beredd att prova allt. Imorgon kväll måste jag vara frisk och pigg nog för att orka se Ola Magnell som spelar i Stensötorpet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0