Värre än döden?

Hörde något sorgligt häromdagen. Det gäller en föredetta medarbetare. För ungefär ett år sedan fick han, på grund av nedskärningar, sluta på jobbet. Han hittade ett nytt där han inte trivdes speciellt bra och sen fick han foten även därifrån. Sen lämnade hans fru honom. Då blev det väl för mycket för honom. Han ringde 112 och sa att "ni kan snart hämta min kropp för jag hänger mig nu". Sen hängde han sig. Räddningstjänsten ryckte ut och hann fram innan han var helt död. Däremot blev han förlamad från nacken och ner och talet blev skadat så det har gått ett tag innan lite smått kunnat börja prata igen.
 
Kan tänka mig att han mår sämre än


Kommentarer
Sara

Fruktansvärt, så många hårda smällar att ta :( Stackars människa <3

2013-06-15 @ 22:17:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0