Expressens avslöjande av SD-politiker

"Men det går snabbare för regeringen att utplåna befolkningen om man smittar der den med bögpest, eller HIV som det så fint heter. Det tar tydligen för lång tid att svälta ihjäl pensionärerna och arbetslösa. Fy fan för Reinfeldt och hans gangstrar."
 
"Sju av tio ficktjuvar är ZIGENARE, och tio av tio ZIGENARE är tjuvar."
 
""Det fanns en avlusningsstation i sydvästra Polen på 40-talet. Den är numera nedlagd. Kan det vara det som är problemet ?"
 
"Bäst för världen vore nog om shiiter och sunnimuslimer tog ihjäl varandra. Tänk vilken frihetskänsla som skulle infinna sig i så fall."
 
Några av citaten. Skrämmande att läsa, men jag hoppas verkligen att folk läser artikeln och tar det till sig. Gå in på varje enskild politiker för att läsa vad de har sagt. På vissa kan man se en video där de intervjuas - rekommenderar starkt att se dem. På bilden nedan har jag ringat in dem som har intervjuats med filmkamera. Artikeln hittar du här.
 
 
 


Kommentarer
The Worrying Kind - Mitt liv med social fobi och ångest

Gaaaaaahh!!! Vet inte om jag klarar av att läsa hela artikeln faktiskt...jag håller ju på att få nervsammanbrott bara av att läsa de idiotiska citaten du tar upp här i inlägget! :O Vad är det för FEL på somliga människor?!?

Svar: Undrar samma sak, kan verkligen inte förstå hur vissa resonerar. =/
Per

2013-12-11 @ 19:42:30
URL: http://theworryingkind.se/
Sara

Helt jävla sinnessjukt! Kollade på några av dem, bl.a. kärringen som vill in i riksdagen och önskar livet ur barn! Det är så sjukt så det är svårt att ta in!

Svar: Mmm känns ju friskt. Tror att hon numera har slutat med sina politiska uppdrag, tack och lov.
Per

2013-12-11 @ 23:37:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0